2020. április 6., hétfő

Book Tag


Nem gyakran van a blogon Book Tag, pedig időnként jó egyet-egyet elkészíteni, mintegy összefoglalásként az elolvasott könyvekről, vagy a terveimről, vagy érdekességekről, attól függ, milyen témájúak a kérdések. A következő book tag kitöltésére a moly.hu-n kaptam meghívást már jó ideje, azóta itt lapul a gépemen, de gondoltam, miért ne lehetne ez a blogon egy bejegyzés tárgya, hátha találtok valami jó ötletet, könyvet benne, amit elolvasnátok.



1. 2019-ben az év utolsó befejezett könyve:

Christie Watson: Szólj a kedvesség nyelvén. (Értékelés elolvasása)


2. 2019-ben megismert író, akit nagyon megszerettél:

Paul Auster, Julie Buxbaum, Mary Ann Shaffer- Annie Barrows páros

3. Az a 3 könyv ami legjobban tetszett 2019-ben:

Biztos több van, mint három, de megpróbálok választani:

Paul Auster: Brooklyni balgaságok (Értékelés elolvasása)

Michel Bussi: Fekete vízililiomok (Értékelés elolvasása)

Mary Ann Shaffer - Annie Barrows : Krumplihéjpite Irodalmi Társaság (Értékelés elolvasása)

+1 Matt Haig: Én és az emberek (Értékelés elolvasása)

+1 Olivier Bourdeaut: Merre jársz, Bojangles (Értékelés elolvasása)

Szeretnék az ifjúsági- és gyermekirodalom kategóriából is írni ide három könyvet:

Annet Huizing: Hogyan írtam véletlenül egy könyvet? (Értékelés elolvasása)

Megumi Iwasa: Szeretettel üdvözöl: Pingvin (Értékelés elolvasása)

Angela Nanetti: Nagyapó a cseresznyefán (Értékelés elolvasása)

4. A legrosszabb könyv 2019-ben, amit be is fejeztél:

Amit annyira rossznak tartok, hogy nem bírom végigolvasni, mert nem szívesen veszem a kezembe, vagy mert csak kínlódás az olvasás, azt előbb-utóbb abbahagyom. Inkább előbb, mint utóbb.

5. Egy író, akitől szeretnél olvasni idén, de eddig még semmit nem olvastál tőle:

John Updike, Kőrösi Zoltán, Elif Shafak és még sorolhatnám.

6. Egy könyv, amit 2020-ban biztosan beszerzel:

Nagyon szeretném majd beszerezni Beatrix Potter összes meséjét, a Nyúl Péter és barátait, imádom az illusztriációkat és meséket is, és most egy csodálatos kötetben jelenik meg az összes mese. 

7. Egy könyv, amit mindenképpen szeretnél elolvasni:

Nagyon sok ilyen könyv van, de már egy ideje itt várakozik Grecsó Krisztián Vera című könyve, így mindenképpen szeretném ebben az évben elolvasni. 

8. Egy klasszikus, amit szeretnél elolvasni:

Éppen a minap határoztam el, hogy elolvasom az Anna Kareninát.

9. Egy könyv, amit szeretnél újraolvasni:

Wass Albert: A funtineli boszorkány. Nagyon ritkán olvasok újra könyvet, de ez az a történet, amit már kétszer olvastam, pedig egy trilógiáról van szó. Nagy kedvencem, először 30 évesen olvastam, tíz év múlva újra, ha tartom magam a 10 éves időintervallumhoz, akkor az idén jó lenne ismét elolvasni. 

10. Egy könyv, ami ezer éve várólistás és idén el akarod olvasni végre:

Nagyon sok ilyen könyv van, talán a Harry Potter sorozatot kellene már végre folytatnom.

11. Egy író, akitől már olvastál és idén is szeretnél:

Jodi Picoult, Jojo Moyes, Fredrik Backman, ebbőkl a kategóriából is nagyon sok van. :)

12. Karácsonyra kapott könyv, amit el fogsz olvasni idén:

Nem szoktam könyvet kapni karácsonyra, mert minden könyvet megveszek magamnak, amit szeretnék. :D Sokat olvasok könyvtárból, így leginkább én tudom, mit olvastam, mit nem, nem szerencsés annyira könyvet venni nekem ajándékba, hacsak nem célzottan, azaz én mondom, hogy mit szeretnék. 

13. Van valami olvasási terved? Ha igen, hány könyvet tervezel idén elolvasni?

Sosem volt olvasási tervem, így azt sem tervezem meg, hogy hány könyvet szeretnék elolvasni. Ahogy jönnek és ahogy jól esik.

14. Bármilyen egyéb célkitűzés?

Többet olvasni, ami könnyen sikerül is, ha kevesebbet nyomkodom a telefonom.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése