2019. január 14., hétfő

Karácsonyi emlékek


2. rész

Ennek a bejegyzésnek az ötletét a Nagy Karácsonyi Nyereményjátékunk adta, melynek egyik feltétele volt, hogy írjátok le egy emlékezetes karácsonyi élményeteket. Megmondom őszintén, hogy ezt a nyereményjátékot élveztem eddig a legjobban, mert ezektől a válaszoktól 1. nagyon nosztalgikus hangulatba kerültem, 2. elérzékenyültem, 3. jókat mosolyogtam és nevettem. 

Jó volt olvasni ezeket az emlékeket, és úgy gondoltam, hogy megörökítem őket egy bejegyzés formájában, hogy bármikor nosztalgiázhassatok ti is. Ahány ember, annyi emlék, mindenesetre megpróbáltam csoportosítani őket, bizonyos szempontok alapján rendszerezni. 

 Az első részt itt olvashatjátok: Karácsonyi emlékek 1. rész

Ez a rész azokról az emlékekről szól, amikor egy hőn áhított ajándékot kapott meg valaki, vagy éppen egy olyat, ami aztán évekig elkísérte: 

Az egyik kedves karácsonyi emlékem, mikor megkaptam a hobbimhoz szükséges fényképezőgépet. D.Krisztina

Minden vágyam volt 8 évesen egy Gazdálkodj okosan társas! Mikor megkaptam úgy izgultam, hogy még azokat a lapokat is eldaraboltam, amit nem kellett volna! G.Andrea


Emlékszem, hogy minden évben kaptam könyveket is :). A legemlékezetesebb egy kórházi tartózkodásom alatt volt, amikor ritkán látott édesapámtól megkaphattam az áhított bűvészdobozt, és mellé nagymamám könyveit, amik akkor ,,életmentők,, voltak, amíg több hétig bent feküdtem. B.Andrea

Hú, én Németországból kaptam igazi nagyon rózsaszín Barbie babákat sportkocsival és csili-vili bútorokkal. 80-as évek végén kb. Nagyon örültem nekik! D.Henrietta

Mikor megkaptam a Walt Disney 101 kiskutya című könyvet, bekucorodtam a kanapéra vacsora után, és addig nem mozdultam, míg nem végeztem a könyvvel. H.Dóra

Mikor megkaptam az akkor kuriózumnak számító Rubik kockámat 💕 Rongyosra játszottam. :) P.Tibor

Mikor kislányként egy halakkal teli akváriumot kaptam. B.Róbertné

Bmx tízévesen, másnap tudtam kipróbálni csak. D.János

A legjobb az volt a gyerekkori karácsonyokban, hogy összegyűlt a család, de a legemlékezetesebb talán, mikor egy szuper kosárlabdát kaptam. Meg azok a régi nagy havazások, jégvirágos ablakok. B-M.Emese

Mikor a fa alatt várt az áhított Gazdálkodj okosan társasjáték és egész este azt játszotta a család, másnap a tágabb rokonság, ünnep után a szomszédság és valószínűleg hagytak nyerni vagy nagyon szerencsés kislány voltam 6 évesen, mert nem tudtam ráunni, mindig nekem volt meg legelőször a berendezett lakásom.
K.Magdolna

Kb 6 éves koromban kaptam egy "járóbabát". Ildinek hívtam. Sz.Ildikó

Amikor álmaim babáját megkaptam, azt soha nem felejtem el. V-T.Elvira

Még kicsi voltam, a '80-as évek elején, kaptam egy akkor nagyon divatos plüsst, valami nyest-féle volt: hosszú hengeralakú, barna, fehér, hosszú farokkal. A csomagolópapírból kilátszott az orra. :) Több, mint 10 évig játszottam vele, nagyobb koromban ő lett a (z igencsak lapos) kispárnám is. Nagyon szerettem! K.Agi

Gyermekkoromban a jézuska elhozta nekem a nagy álmomat egy Camping kerékpárt. Mindig emlékezni fogok rá. N.Csilla

Kb. 6-7 éves lehettem. A konyhában voltunk, amikor a csengő megszólalt a szobában. Izgatottan mentünk be az öcsémmel a szobába. Emlékszem, hatalmas fa állt az ablak előtt. Vonat szaladt a fa körül a sínen, és megkaptam a Modern Hungária CSók * Csók című albumát bakeliten és egy Minnie-s kitűzőt. Épp nemrég akadtunk rájuk anyukáméknál. Gy.Mónika


Ó, amikor megkaptam a Monopoly-t! Akkor ért ide Mo-ra, és nagyon szerettem volna. Rongyosra játszottam. Azóta is megvan. F.O.Ágnes

A legemlékezetesebb az a karácsony volt, mikor kaptam egy plüss pandamacit. Nem is emlékszem, hogy mi mást kaptam még! Az volt a mindenem akkor! Gy.Ildikó

A legemlékezetesebb karácsonyi ajándékélményem az volt, amikor kaptam egy kétszintes, fából készült, rózsaszín Barbi házat, ami még most is megvan(31 vagyok) a padláson, várja új gazdáját:) V.Z.Nikolett

Nagyon emlékszem arra, amikor egy pattogós nagy kék labdát kaptam és sikítva örültem neki kislányként, és a mamánál töltött karácsonyok almáspitéje (is) felejthetetlen. S.Rebeka

Álmaim összecsukható kempingbicaját kaptam karácsonyra, 9 éves voltam, sosem felejtem el. (amikor pár évre rá kettétört, nem hagytam ott, hazavonszoltam:) B.Edit

Mikor 5 éves voltam, a nagymamám fája alatt ott volt a hőn vágyott baba! H.H.Erzsébet

Nálunk mindig szerény volt a Jézuska. Ezért amikor megkaptam a rég áhított, akkor divatos Tamagocsit, madarat lehetett volna fogatni velem. B-T.Edina

Amikor tesóm és én is egyszerre kaptunk Barbie babát, mindketten az elsőt, más-más családtagoktól, de ugyanazt a babát, ruhája ugyanaz volt, mégis minden más. Én Juditnak neveztem, ő Dollynak. R.Jarmila


Egy gyermekkori emlékem jut eszembe, amikor a nagy szegénységünk ellenére, édesanyám mindent felülmúlva megajándékozott a vágyott kismackómmal, ami azóta is megvan, és immár a kisfiam ágyában tengeti napjait. M.Gyula

Nekem az volt a legboldogabb karácsonyom amikor egy kiskutyát kaptam karácsonyra. A kislány azóta már megnőtt de még mindig imádom őt. V.Gabi

Legszebb karácsonyi élményem amikor gyerekkoromban kaptam egy kiskutyát. T.Margit

Minden karácsony csodaszép volt, nagymamám nevelt és bár nem voltunk gazdagok mindig kaptam valami szép ajándékot, legemlékezetesebb az a karácsonyom, mikor babakocsit kaptam, amire nagyon régóta vágytam. S.Mari

Legszebb karácsonyi emlékem gyerekkoromból, mikor egy lábbal hajtható kisautót kaptam a szüleimtől, nagy volt a boldogság. M.Rudolf 

Az első igazi Barbie baba, amire régóta vágytam és nagyon örültem neki, de minden karácsonyunk emlékezetes valamiért, pl mikor az egész család Szenteste betegen feküdt, mert hát mikor legyünk influenzásak. :) S.Viktória


Holnap is nézzetek be, a következő részben a vicces karácsonyi emlékekről olvashattok.

Bea

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése