2019. január 25., péntek

Karácsonyi emlékek


5. rész


Utolsó részéhez érkezett a Karácsonyi emlékek sorozatunk, melyet a karácsonyi nyereményjátékra érkezett hozzászólásaitokból állítottam össze.

Az előző részeket ide kattintva olvashatjátok el: 1. rész   2. rész   3. rész    4. rész 


Most azok a hozzászólások, emlékek következnek, amelyeket arról írtatok, miként kerestétek a karácsonyi ajándékokat még karácsony előtt vagy éppen a Jézuskát akartátok lebuktatni. 


A kedvenc, amikor annyira meg akartam lesni a Jézuska ajándékozását, hogy ülve elaludtam, és már csak az ajándékot láthattam meg a fa alatt. T.Cecília

Mindig kikutattam az ajándékokat előre, és megemlítettem a szülőknek ha valamit a ,,Jézuskám'' elfelejtett kitenni nekem. Mert már megfeledkezett róla, hova rejtette el! M.Renáta

Amikor éjszaka nem akartam elaludni, hogy megleshessem a Jézuskát... N.Nóri

Mi az unokatesómékkal az égből vártuk mikor jön a jézuska, ott fagyoskodtunk az utca végén. D.Mariann

... mikor vártam az angyalkát és állandóan leskelődtem, mindig rám szóltak, hogy türelmesen várjam, mert csak akkor jön el, nehéz volt kivárni. L.Katalin

Talán az a karácsony amikor rájöttem , hogy ki a " Jézuska", de nem árultam el , mert az a kis titok tette a várakozást igazán izgalmassá! B.Bozse

Nekem az maradt meg, hogy vártuk a mikulást, egesz nap mozdulatlanul ültünk az ágy szélén. Olyan nehezen teltek akkor a percek. A karácsonnyal kapcsolatban az az élményem maradt meg, mikor kíváncsian leskelődtünk a kulcslyukon. V.Izabella

Hát nem igazán megható, de kisgyerek voltam, mikor karácsony előtt 2 nappal megtaláltam az összes ajándékot, így már nem volt akkora siker, mikor a fa alatt is láttam őket. K.G.Anita


Megtaláltam a karácsonyi ajándék mesekönyvemet. Titokban kiolvastam előtte. D.Viola

Egyszer nem engedték, hogy bemenjek a szobámba azzal az okkal, hogy "a Jézuska éppen odabent van" , én pedig mindig meg akartam lesni és különféle trükköket vetettem be, de mindig elkaptak. S.Tamara

Sokáig hitem a Jézuskában, mert egyszer akkor ébredtem fel, mikor ment a szobából ki és húzta be az ajtót. Megfordultam és a másik oldalt ott állt a fenyőfa feldíszítve. Azután évek múlva kiderült, hogy anyukám volt a fehér ruhás Jézuska, Ő hozta be a fát, amit odakinn feldíszítettek. Nekem nagy élmény volt és nagyon örültem, hogy megláttam. K.Istvánné

Az öcsémmel minden évben átkutattuk a lakást az ajándékok után, de valahogy mindig jól eldugták. P.Attila

Kikutattam a karácsonyi ajándékomat, és mutattam a bátyámnak, hogy mit kapok anyuéktól. Ő csak somolygott, Karácsony este derült ki, azt ő vette nekem.. E.E.Valéria



...és előfordult, amikor balesetek történtek, és maradtak meg örök emléknek.

Mikor az adventi koszorútól a kibontott ajándék csomagolópapírja kigyulladt az asztalon, ....húúú.... az meleg helyzet volt szó szerint. Lehettem 12 éves. Szerencsére anyukám gyorsan reagált és aztán fel kellett mosni a nappalit. E.K.Ágnes

Egyik első gyerekkori élményem, az a kép, amikor eldőlt a karácsonyfánk. Akkor nem volt annyira vidám. Nem igazán volt kompatibilis a fenyőtalppal. O.B.Erika

Egyik évben karácsony előtt 2 héttel elestem és eltörtem a karom, vállig be volt gipszelve a jobb karom. Majd karácsony előtt 1-2 nappal egy párnacsatázás közepette bátyám eltörte a bal hüvelykujjam ami így egy sínt kapott. Igazán szépen néztem ki a karácsonyi fotókon :D D.Beatrix

A legemlékezetesebb karácsonyi emlékem az volt, amikor a tesóm kb. 5 órán keresztül díszítette a fát és én véletlenül felborítottam. K.Juli

A családi legendárium része, hogy anyukámék felgyújtották a karácsonyfát, de a postás megmentette a helyzetet, és kidobta a lángoló fát az ablakon. S.Judit


Karácsonyi vacsorakor magamra borítottam a levest, mert hintáztam a széken:) G.Gabriella
Lehettem olyan 8-9 éves, mikor öcsém szaloncukrot akart venni le a fáról és majdnem rám borította az egész fenyőfát díszestől mindestől. Nővérem reflexből nyúlt és fogta meg a fenyőt. Lehet másnak nem vicces, de nekem máig mókás. M.Krisztina

Tizenéves koromban karácsony elmúltával még meggyújtottam egy utolsó csillagszórót. Pillanatokon belül lángokban állt az egész fa. Szerencsére nem estem pánikba, egy vödör vízzel nyakon öntöttem szegényt. Nem lett baj az ijedtségen kívül. Ma már nevetünk rajta. K.Krisztina

Egyik kedves emlékem, amikor a pásztorjátékban angyalt játszottam. A másik inkább vicces: a nagyimnál minden évben segítettünk fát díszíteni, de sehogy sem állt meg, külön ki kellett drótozni. Egyik évben mégis megadta magát, díszítés közben eldőlt. M.Andrea

Tesómmal addig - addig sündörögtünk a fa körül, míg fel nem borítottuk. Törtek ám a díszek. Sz.Levente

Egyik emlékem, mikor a húgom felborította a fenyőfát. Számunkra vicces volt, szüleink számára nem annyira, de ma már ők is nevetnek rajta. K.Marianna

Annyira nevettünk valamit a családdal, hogy még a karácsonyfa is felborult. Máig rejtély, hogy mitől. Cs.S.Judit

5 éves unokám éppen ma délután fedezte fel a karácsonyra szánt Lego ajándékokat a kis szobában! K-T.Zsuzsa

El akartam csenni egy szaloncukrot, és felborítottam a fenyőt. V.Ferencné


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése