2017. november 18., szombat

Instán láttam #3

Bejegyzés az instán látott jóságokról, szép könyvekről, írókról, kutyáikról, és egyéb mindenfélékről.



Harry Potteres tea, erre csak két szó van: besz@rás és akarom! :)


A külföldi könyves bloggerek már 2018-as könyveket olvasnak, jó nekik! :) A Goodreads-es címkék szerint ez egy hableányos, mágikus realisztikus történelmi könyv lesz... Csak egyet mondhatok, remélem magyarul is kiadják majd... valamikor. :)

Gyönyörű borítós, különleges című könyv... tudom, tudom megint a borítófetisiszta beszél belőlem. :)  UPDATE: Megtaláltam molyon, az Eladott jogok polcon a könyvet, a Maxim kiadó vette meg a jogokat. Háromszoros hiphip hurrááá! :)

Szuper, fából készült könyvjelzők, bármelyiket elfogadnám.

@herbysbooks által megosztott bejegyzés,
Na jó, most már akár kereshetnék új címet is a bejegyzésnek, egy borítófüggő lány áradozásai például sokkal találóbb lenne... :)  De ez a borító akkor is szuper, ti is észrevettétek a baglyos táskát? :)

Anita Diamantnak csak két könyve jelent meg még magyarul (az egyikről már itt a blogon is olvashattok), de szerintem sem senki sem haragudna, ha ez a könyv is megjelenne.

Nagy szívfájdalom nekem, hogy nincs itthon gofrisütőnk, amivel szuper nasit tudnék készíteni az olvasáshoz...

Igazi csokibéka! Éppen csak elugrálni nem tud. :)

A BelletristBookSquad, már ebben a bejegyzésben írtam Emma Roberts tök szimpatikus könyvklubjáról.

Imádom ezt a pólót! :) PunelopeCruz instagram oldalán pedig egy csomó vicces rajz és szóvicc található, színészekkel és színésznőkkel a főszerepben. :)

Zsófi

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése