2017. szeptember 5., kedd

Lindsey Kelk: Az olasz kaland

Egy lány 2.

Amint elkezdtem olvasni a könyvet, hamarosan kiderült, hogy ez egy második rész. Sebaj, gondoltam, talán így is megértem. Így is volt, szépen, lassan kibontakozott előttem az első rész fő csapásiránya, nagyjából megtudhattam, hogy mi történt abban a kötetben és hogyan jutott el főhősünk Tess oda, hogy egy héten belül kétszer is a börtönben csücsül.

A könyv csodaszép borítója teljesen tükrözi azt a könnyedséget, vidámságot és bohémságot, amit a történet adott, nem kell komolyan vennünk, de nyugodtan átadhatjuk magunkat a szórakozásnak, a kikapcsolódásnak, mert a hétköznapi életünktől teljesen eltérő történetet olvashatunk.

Megismertem Tesst, akiről megtudtam, hogy két férfi között képtelen dönteni,  bár  valójában mégsem annyira kell döntenie, mert a frissen megismert, ámde szenvedélyes Nick eltűnni látszik, a régi jó Charlie pedig, aki eddig csak jó barát volt, Tess ezeréves titkos szerelmének tárgya, hirtelen rájött, hogy most már szerelmes ő is a lányba. 

Tess előtt pedig remek választási lehetőségek állnak. Charlie vagy Nick? Londonban saját reklámcég, vagy Milánóban az új szenvedélye, a fotózás és az ezzel járó több hónapos munkaajánlat? Kompromisszumot köt, egy hétre Milánóba utazik, reménykedik, majd az idő segít dönteni.

Fotóasszisztensként vele utazik barátnője, Amy, aki igencsak vidám, bájos és kissé őrült teremtés, ellensúlyozza Tess komolyságát és merevségét. Nem veti meg  szép ruhákat, jó italokat, hamar megnyeri az emberek szívét. Így nagyon gyorsan jó barátságba kerül Tess munkaadójával, Al Bennett-tel, annak asszisztensével Kekipivel és szinte mindenki mással. Még Nick látványától is egykettőre elalél. 

Habkönnyű komédia a divat fővárosából Milánóból, a gazdagok gondtalannak tűnő világából, egy nyaralás egy álomszép olasz palazzo-ban, álommunka, ruhák tömkelege, sok vidám pillanat.

Szerettem a könyv humorát, sokat nevetgéltem, a két lány csetlése-botlása és párbeszédeik igencsak szórakoztatóak voltak. Nem egy gyors folyású történet, és nem is tudom ki idegesített jobban időnként. Tess, aki egyszerűen elveszítette a józan eszét, ha Nick a közelben volt, és nem volt képes nemet mondani, vagy maga Nick, aki nem viselkedett teljesen egyenesen és megbízhatóan. Legalábbis én nem dőltem be neki, mint Tess. :D 


A történet végével elégedett voltam, a szerző a legjobbat hozta ki belőle, és nagyon meggyőzően kaptam egy kis Olaszországot pár napra, koktélokkal, palazzokkal, operával, álomszép ruhákkal és Milánóval együtt. 

8/10

Bea

1 megjegyzés: