2017. szeptember 3., vasárnap

Instán láttam #1


Mivel viszonylag nagyon elég  sokat lógok instagramon, úgy gondoltam, csinálok egy kis válogatást az ott látott jóságokból és érdekességekből. Nézzük is őket:


Az előzetes megnézése után igazándiból most nem tudom eldönteni, hogy kíváncsi vagyok-e az Üvegpalota filmváltozatára vagy sem, de ismertek, úgyis meg fogom nézni.
A könyvet szerettem, ezért lehet egy kicsit túl kritikus szemmel szemléltem az előzetest, hát majd meglátjuk.
A képet Brie Larson töltötte fel, és nem mással, mint az Üvegpalota szezőjével, Jeanette Walls-al látható rajta.

Nincsenek macskáink, kutyáink vannak, de lélekben őrült macskás nőszemélyek vagyunk. Smoothie-t már nagyon régóta követjük, nincsenek rá szavak... :)

Ha sokat is morgok néha amiatt, hogy amikor Anyával együtt megyünk az utcán és ötpercenként meg kell állnunk eközben, a fotózás mániája miatt, akkor is el kell ismernem, hogy csodaszép képeket csinál. :)

Ja igen, Apának is van instagram oldala, és ő is fantasztikus képeket csinál...  micsoda kreatív szüleim vannak! :)

Egy szuper Agatha Christie-s bookstagram :)


Egy szuper könyvmoly ágyneműhuzat... ilyet én is akarok...MOST!

Annelies instagram oldalát is már követem egy ideje, imádom a szuper átalakulásait, tehetséges lány az biztos. Most éppen Mathildává változott át, a Leon a profi című filmből.

Új, vagy legalábbis kis hazánkba még meg nem érkezett Ruth Ware könyvek, természetsen őket is minél hamarabb szeretném magyarul olvasni, mert a Sötét erdő közepén nagyon tetszett.

Még csak egy John Boyne könyvről olvashattok a blogon (itt), de ez a könyv amúgy is a borítója miatt fogott meg most, minimalista, letisztult, egy kicsit vintage, nagyon szemet gyönyörködtető. :)

Az egyik kedvenc filmem A falu, már tizenhárom éves idén... öregszem. :)
Bryce Dallas Howard emlékezett meg a filmről az oldalán, akit szintén imádok.

Ez szintén Byrce Dallas Howard oldaláról való, egy rendkívül ötletesen megjelenített szóviccel van dolgunk. :)

Még egy sorozat, ami felkerült a várólistámra, ráadásul Fitzgerald feleségét Zeldát, Lilly Collins alakítja.

Mostanában több ilyen dinnyés-krémes finomsággal is szembetalálkoztam, nagyon jól néz ki az igaz, de én valahogy nem tudom a dinnyét ilyen körítéssel elképzelni, ti mit gondoltok róla?

Mivel két fiú tesóm van, akik utálják a musicaleket, ezen tényezők hatására, sosem alakult ki bennem túlságosan nagy rajongás a Disney hercegnők iránt, de ez a kis outfites videó nagyon aranyos.

Zsófi

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése