2017. július 8., szombat

Öltözz könyvhöz: NASA és farmer


Újra itt az Öltözz könyvhöz, A számolás joga című könyv főszereplésével. A könyvről írt blogbejegyzést IDE kattintva olvashatjátok el.
A könyv amellett, hogy néhol volt egy két száraz része, sok nő igaz története volt, akiket semmi sem állíthatott meg abban, hogy azt csinálják, amihez a legjobban értenek, még ha a társadalom ezzel nem is értett egyet. Ha kitartó vagy, akkor nem számít a nemed, sem a bőrszíned, bármilyen magas célt kitűzhetsz magad elé. Jelen könyvünk esetében szó szerint igazán magas volt ez a cél, egészen a Holdig ért. :)




A szoknya F&F-es, azaz teszkós (ezt nem lehetett kihagyni) :), a felső a Primarkból való, ahol egyébként szuperebbnél szuperebb mintás pólókat lehet venni, nekem egy csomó van már innen, zenekaros, Harry Potteres, Star Warsos, majd egyszer őket is megmutatom. ;) A lényeg, hogy A számolás jogához tökéletesen illik a NASA-s felső.

A cipő szintén F&F-es, vele külön történetünk van, mert már akkor is kinéztem magamnak amikor még annyiba került, amennyit nem szándékoztam kiadni érte (mert mondjuk az árából majdnem két könyv is kijött volna), de azért mindig megcsodáltam, ha arra jártunk, legfőképp azért, mert Audrey Hepburn is mindig ilyesfélékben szaladgál a filmjeiben. 
Egy egész évszakot kivártam, és minden úgy történt, ahogy terveztem, a cipőt leértékelték, így az ára teljesen elfogadható lett, és még a méretemben is volt belőle. Minden jó, ha a vége jó! :)

Zsófi

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése