2017. július 29., szombat

Délutáni matiné Titusszal


Ma ismét Titusz ajánlóit olvashatjátok, amelyeket még a nyári szünet kezdetekor írt. Azóta még többet olvasott, reméljük, hogy majd a véleményével is megörvendeztet bennünket az olvasmányairól. 



John Flanagan: Gorlan romjai 
A vadonjáró tanítványa 1.

Halihó! Megjöttem egy újabb könyvvel. 

Nekem nagyon tetszett ez a könyv. Nagyon izgalmas volt. 
A főszereplőt, aki lovag akar lenni, nem veszik fel a  Hadiiskolába. Ehelyett Halt, a Vadonjáró tanítványa lesz. 

A vége olyan izgalmas volt, hogy majdnem elkéstem az évzáróról. :) Amikor azonban hazaértem, rögtön elkezdtem olvasni. Volt egy rész ahol annyira izgalmas volt, hogy tök gyorsan dobogott a szívem. 

Vagyis, úgy volt izgalmas, hogy éjszaka volt, és egy olyan helyen táboroztak, ahol két vérszomjas szörny is ott volt, és pont a főszereplő fiú volt őrségben. Úgy volt inkább izgalamas, hogy... de jó, hogy most már írni sem tudok. Izgalamas! Na úgy volt inkább izgalmas, hogy attól féltem, bármelyik percben előugorhat az egyik szörny. :D

De szerencsére nem történt semmi. Aztán a végén volt egy nagyon, nagyon, nagyon izgalmas rész. Ez a harcolós rész volt. Igazából csak Will, a főszereplő bátorságán múlt az egész. Ha ő nincs, tizenhárom ember halt volna meg. Tizenhárom! 

Aztán végén kitüntették. Na de várjunk! Azt nem mondtam, hogy Will árva volt. Azért akart lovag lenni mert az apja is az volt. Aztán jött egy olyan nagy csattanó, hogy elállt a lélegzetem. Na jó, a lélegzetem nem állt el, de azért nagy fordulat volt. Na de erről a könyvről ennyit, majd jövök a többi részével is. Sziasztok!

10/10

Pierrot: Muszáj-Kalózok

Halihóóó.... Nem! Csöviii.... Nem! Olyan régen írtam már értékelést, hogy elfelejtettem hogy, hogy szoktam köszönni. Megvan! Sziasztok!                                                        
Újra hallottok felőlem. Nekem már itt van a nyári szünet, úgyhogy többet fogok mostantól írni. Ma egy kalózos könyvvel jöttem. Ezt a könyvet amúgy, nem is most olvastam el. 

Viszont emlékszem, amikor olvastam, totálisan padlón voltam. Ment a hasam, hánytam, enni is alig bírtam. 

De hogy pontosan mikor olvastam el? Hát körülbelül, kettő-három hónappal ezelőtt. Igen, tudom, régen volt már. 

Na de beszélhetnék már a könyvről. Nagyon tetszett. Zsófi olvasott egy könyvet, és a végén azt mondta, hogy vége lett a kedvenc könyvének és ezért ő mindjárt sír. Amikor én elolvastam ezt, velem is ugyanez volt a helyzet. :( 

A képek benne PLAYMOBIL figurákkal voltak megcsinálva. A könyv hátuljában pedig, ott voltak a szereplők. Volt ott egy pár olyan is, ami nekem is megvan. 

Szerintem van egy kérdés, amit mindenki feltett magának. Mi az, hogy Muszáj-Kalózok? Fogalmam sincs. Én arra gondoltam hogy kalózok lesznek, mert nincs más választásuk. Vagyis muszáj kalóznak lenniük. De ez csak szerintem. Lehet egyáltalán nincs köze ehhez, amit én mondtam. 

Ahogy olvastam a könyvet, egyre többen csatlakoztak a csapathoz. Folyton kalandokba keveredtek. Régi barátokkal találkoztak, katonák elől menekültek és még sok más. Most erről ennyit írtam, szerintem ez is sok. Véget ért az értékelés mára, zárul Titusz értékelés-tára. Sziasztok!

10/10


A Karib-tenger kalózai - A Fekete gyöngy átka

Ahoj! Ez kalóz köszönés. A Karib-tenger kalózaival jövök nektek. Nem kell szerintem említenem, hogy ez a legkedvencebb filmjeim között van.

Miközben ezt írom, a film zenéjét hallgatom éppen. Imádom a zenéjét! Én még nem láttam a legújabb részét, a Salazar bosszúját. Bár egy kicsit félek tőle. Lehet hogy nem lesz olyan jó, mint ez a rész. De mindegy, most erről írok.

Nagyon, nagyon, nagyon imádom! Sokat játszottam a LEGO Karib-tenger kalózain is. Két LEGO Jack Sparrow figurám van, plusz egy kicsivel nagyobb, amit össze kellett építeni. Ennyire nagy rajongója  vagyok a Karib-tenger kalózainak.

Ha azonban választanom kellene, hogy a Star Wars, A gyűrűk ura, a Harry Potter, vagy Karib-tenger kalózai a jobb, akkor viszont nem tudnék választani. Nagyon vicces! Sok epikus harcjelenet van benne. A legjobb azonban a végső harc volt. Most erről ennyit írtam, mert bármennyire is nagy rajongója vagyok, ezt nem lehet szavakkal leírni, elmondani. Ezt látni kell! Most viszont, sziasztok!

10/10

Titusz 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése