2017. május 13., szombat

Délutáni matiné Titusszal




J. K. Rowling: Harry Potter

Sziasztok! Mivel anya írt róla értékelést, gondoltam én is írok. Szóval, vágjunk bele. Én előbb olvastam el mint anya. De nem csak az első részt, hanem a többit is. Mindegyik nagyon tetszett. Ez az értékelés is az összes részről fog szólni, akárcsak a Hot Dogs-é. 

Megvettük a második illusztrált részt is, és ahogy belenézegettem rögtön visszajött pár emlékem. Például Féligfejnélküli Nick, egyszer a halálának a napját ünnepelte és meghívta Harryt, Ront és Hermione-t. De mivel csak szellemek voltak ott, ezért egy csomó rothadt kaja volt. Ezért aztán Harryék gyorsan le is léptek. Régi szép emlékek. 

Amúgy miközben írom ezt az értékelést, pont a Weasley ikrek zenéjét hallgatom. Ketten, Bencével nagyon szeretjük ezt. Várjunk csak! Most már Umbridge zenéje megy. Ezt is nagyon szeretjük. Igazából minden HP-s zenét szeretünk. 

Anya az ő értékeléséhez, fotózott egy csomó HP-s cuccot. Ebből is látszik mennyire nagy HP rajongó vagyok, akarom mondani vagyunk. Imádom a LEGO Harry Potter videójátékot és a LEGO Harry Potter figurákat. De térjünk vissza a könyvekre. Előbb a filmeket láttam (egyértelmű, ötéves korom óta tutira nézem őket) és csak azután olvastam el a könyveket. Nagyon szerettem őket. Sok vicces rész volt bennük. Sok résznél eltért a filmtől, de volt egy pár ami megegyezett. Erről most ennyit írtam, hagyni akarok egy kis időt más értékelésekre. Mondjuk megírom majd a Karib-tenger kalózairól az értékelést. Akkor most erről ennyit, de még fogtok hallani felőlem.

10/10
Titusz  

Thomas Brezina : Fogságban Horrorföldön

Mark Mega és Fantom 4.

Sziasztok! Végre elolvastam ezt a részt is! Jó volt, de annyira nem fogott meg mint a Sikoltó barlangok. Valahogy abban mintha több lett volna az izgalom. Ebben volt egy pár dolog ami nem derült ki. Például Markra rátámadt egyszet egy dínó. A könyv végén viszont nem derült ki, hogy hogyan hozták létre. Lehet hogy Jurassic Parkos módszer. 

A képek jók voltak, már amennyi volt. Fantom ismét az a farkas volt, aki lehet aranyos vagy kemény. Volt benne egy dagi fickó, akinek Mark adott egy nevet, amin halálra nevettem magam. Ez a név pedig nem más, mint Gombóc Artúr. XD XD XD!! Tudom hogy ez nem valami nagy cucc, de szerintem vicces. 

Amúgy annyi a bajom ezekkel a Mark Mega könyvekkel, hogy nincs több része. De ami volt, az legalább jó volt. Amúgy most belekezdtem a Fiúk kizárva! sorozatba, ezért sok Brezina értékelés lesz. Most ennyit tudtam írni, talán majd legközelebb többet fogok tudni. 

9/10
Titusz

/Megjegyzés: Titusz nem ismeri az igazi Gombóc Artúrt, azt hiszem itt az ideje ismét retro mesét néznünk.:) Bea/


Thomas Brezina - Hot Dogs

Nyam, nyam hot dog. De nem... Ezek a srácok tutira nem ehetők. Habár Konrádot már megpróbálta megenni egy FÖLDÖNKÍVÜLI. Sziasztok itt vagyok egy újabb Brezina sorozattal. 

Ez az értékelés most az összes könyvről lesz. Figyelem! Ennek a könyvnek olvasása csak fiúknak ajánlatos! 

Ez a sorozat négy fiúról szól, akiknek az életét fenekestül felforgatja egy égből pottyant mobiltelefon. A telefon amúgy négy ügynöké volt, akiket elfogtak földönkívüliek, és ez a négy fiú találta meg. Az UÜÜ (Ufókat Üldöző Ügynökök) főnöke meg azt hitte, hogy ők az igazi ügynökei. Bár a fiúk már vagy ezerszer megpróbálták neki elmondani hogy ők négyen teljesen átlagos fiúk. 

Nagyon sok jó poén volt benne. Volt egy pár, amit már nem bírtam, annyira vicces volt. A végén ott vannak a kódok, amiket a Hot Dogok használnak. Például BKV, azaz beszélnem kell veled. 

Minden könyvnek az elején egy kis ízelítő van, hogy mi lesz abban a részben. A végén meg ki van írva, hogyha a lányok elolvasták ezt a könyvet, akkor ez meg ez fog velük történni. Na de várjunk! Nem mondtam el a négy fiú nevét! Robi, Max (ők testvérek), Konrád (beceneve báró) és Jian-Dong (becenevén Tengi). Akkor ennyi volt, sziasztok és jövök majd új könyvekkel. Azt még nem tudom mikkel. De ki tudja mit hoz még a jövő. 

10/10 (mindegyikre)
Titusz

5 megjegyzés:

  1. Aztamindenit! Nagyon ügyes vagy, ennyi könyvet elolvasni és még írni is róla?! ahogyan mondanád "ez nem semmi"! Csak igy tovább.....

    VálaszTörlés
  2. Ja és köszönöm, hogy megtanulhatom tőled a fiatalság rövidítéseit, mint BKV. én ennek eddig egészen más jelentését ismertem.

    VálaszTörlés
  3. Ejjj Titusz! Nem ismered Gombóc Artúrt? Ezt pótold minél előbb és írj egy bejegyzést arról, hogy a régi vagy az új mesék a jobban ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nemsokára megnézem. A Mézga családot imádom, sok részt kívülről is tudok. A maiakból nem vagyok járatos nagyon, de a Mézga család a régiek közül nagyon jó. De jó ötlet majd írok egyszer filmekről is. Szia, Titusz

      Törlés