2017. április 22., szombat

Délutáni matiné Titusszal






Roberto Pavanello: Négy barátnő, egy rejtély 
/Béta trió 1./

Sziasztok, mint mondtam, jövök a Béta triókkal. Az biztos, hogy most ez az első rész, mert ebben ismerkednek meg Sam-mel. 

Ha azt mondja valaki hogy ez a könyv lányos, akkor vagy benne van a hiba, vagy bennem. Szerintem attól hogy ,,lányos", tök jó. De olvass el egy részt és meglátod hogy lányos-e. Jók voltak a képek, a poénok és....  

A molylepkés mindenit! Mi volt még jó? Ja, hát ez a felkiáltás. :) A rejtély is csavaros volt. Én gyanakodni kezdtem valakire, és a gyanúm félig-meddig beigazolódott. 

Néha azon kezdtem gondolkodni, hogy a három denevérlány közül melyik a kedvencem. Hát, maradok Brilly-nél (főszereplő), mert Baggy sportolni szeret, amit én utálok, Bessy meg mindig a ruhákkal van elfoglalva. 

Aztán vicces volt a NEVERFLOP (sosem hibázunk) detektíviroda. A táblán egy kicsit az N betű már megkopott, ezért EVERFLOP (mindig hibázunk) van odaírva. Brilly szeret verseket írni, ezért minden könyv végén van egy vers. Szóval nagyon teszett ez a könyv, bár még van egy pár amit nem olvastam el. Akkor sziasztok és hamarosan jövök a következő résszel. 
10/10
Titusz


Roberto Pavanello: A világítótorony őre 
/Béta trió 2./

Sziasztok! Megjöttem az új Béta trióval. 

Ez is ugyanúgy tetszett, mint az előző. Rosszul mondtam. Nem mindegyik könyvnek van vers a végén, mert ennek nem volt. 

Ez arról szól hogy... Na de várjunk egy percet! Ezt az értékelést pont azért írom hogy megmondjam milyen. Nem azért hogy elmeséljem nektek. 

Szóval jók voltak a poénok, a képek, meg bla bla bla bla.... Értitek mire akartam ezzel célozni? Az hogy minden jó volt benne. 

Csak ha mindent leírok, akkor az sok idő lett volna. Na tessék! Már megint nem arról beszélek, akarom mondani írok, amiről kellene. De azt  azért el szeretném mondani hogy a mostani értékelések legtöbbje inkább csak ,,villámértékelés" lesz. Na szóval sziasztok, és hamarosan jövök még két résszel.
10/10
Titusz

Thomas Brezina:Nyeregbe, boszorkányok!
/Fiúk kizárva!/

Sziasztok! A Hot Dogs-os értékelésben írtam, hogy nem tudom mikkel jövök legközelebb. 

Hát megvan! A Fiúk kizárva! könyvsorozat a következő. Sikeresen kifogtam a tizenharmadik részt, nem pedig az elsőt.

 Amúgy ez is vicces volt mint a Hot Dogs és az van ráíííír...... Az van ráírva hogy a könyv olvasása fiúknál pattanásokat okozhat! Ajjaj! 

Jut eszembe.. Azt még nem írtam le, hogy hogy hívják a két főszereplőt, akik amúgy csak féltestvérek. Az egyik Tinka Schnabel, a másik meg Lizi Meierbeer. 

Ja és ők ketten boszorkányok. Ebben a részben Lizi meg akar tanulni lovagolni, de Tinka allergiás a lószőrre. Ezen jól össze is fognak majd kapni. De nem mesélem el az egész történetet. Most ennyit írtam, sziasztok, és hamarosan jövök a többi résszel.

10/10
Titusz


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése