2017. március 11., szombat

Délutáni matiné Titusszal



Roberto Pavanello: Aranyfog, a kalóz /Bat Pat/

Vitorlát bonts, szárazföldi patkányok!

Szerintem tök jó volt ez a könyv. Tele volt poénnal és tök jó képekkel. Először nem nagyon akartam elolvasni, de miután elolvastam egy részt, rögtön rákaptam a Bat Pat-ekre. 

Mondjuk arról halvány fogalmam sincs hogy melyik az első rész, úgyhogy ha tudja valaki, írja meg kommentben! 

Van egy ehhez hasonló könyvsorozat, aminek Béta trió a címe. Azért hasonló ehhez, mert Bat Pat húgairól szólnak. Ott három denevér van és egy ember. A Bat Pat-ben meg három ember és egy denevér (Bat Pat). 

De térjünk vissza ehhez a könyvhöz. Azért is tetszett ennyire ez a könyv, mivel én kalóz rajongó vagyok. A végén volt benne egy pár érdekesség a kalózokról és szerintem tényleg érdekesek voltak. Bár az egy kicsit durva hogy a kalózok régen teknőshúst is ettek (szegény teknősök). 

Azért a Bat Pat-ben vannak olyan dolgok, amik nem valóságosak. A Béta Trióban viszont valóságos dolgok vannak. Para, sőt gigapara. Szóval tetszett ez a könyv és ajánlom nektek is. Hamarosan jövök egy másik résszel és a Béta triókkal. Sziasztok!

10/10

Titusz


Roberto Pavanello: Éjféli boszorkányok /Bat Pat/


Sziasztok, mint mondtam jövök az új Bat Pat-tel.

Ugyanúgy tetszett, mint az előző. Megunhatatlan poénok, jó képek. És mi lehetett a témája? Úgy van, egy boszorkány.

Boszorkány, aki öregasszonynak öltözve almát árult, akárcsak a Hófehérke és a hét törpében. De most a Bat Pat-nél vagyunk. 

Volt benne egy író, aki nagyon hasonlított, legalábbis név alapján, Edgar Allan Poe-ra, akit talán egy páran ismertek. Az író neve itt ,,Edgar Allan Pókháló". Érdekes, nem? 

Amikor először láttam ezt a nevet, éppen Martin mondta. Azt hittem hogy csak viccből mondja így, de kiderült hogy nem. 

Mondjuk attól, hogy a borítójára ki van írva hogy ,,borzongás és nevetés", ebből csak a nevetés igaz. Szerephez jut ebben a könyvben egy csomó varangy is, mivel azok a boszorkány volt szolgái. Aztán Százszem, a denevér és még sok másik ember illetve állat. 

Ennek a könyvnek a végén a denevérekről voltak érdekességek. Egyszer nálunk az iskolában volt egy fickó, aki ilyen környezetvédő volt, és a denevérekről tartott előadást. Nagyon érdekes volt. Szóval tetszett ez a könyv, és legközelebb már Béta trióval érkezem. Sziasztok!

10/10

Titusz

2 megjegyzés:

  1. Változik a világ! Az én gyerekkoromban Hófehérke és hét törpét, Világszép nádszálkisasszonyt, Piroska és a Farkas-t, Öregnéne őzikéje"-t olvastam. Biztosan ismered Te is ezeket a meséket csak már túl vagy rajtuk. Én - megmondom őszintén - nem vagyok kalózrajongó, és a varangyokat sem szeretem, a denevérektől meg egyenesen félek. Örülök, hogy neked tetszettek ezek a könyvek és ilyen jókat írtál róla, jó volt olvasni.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát képzeld el, Mama, hogy az Őreg néne őzikéjét és a Világszép nádszálkisasszonyt nem ismerem, a többit igen. De majd elolvasom ezeket is, remélem fognak tetszeni. Mondjuk az állatokat szeretem, a királylányok meg igazából lányosak, de majd kiderül, hogy tetszik-e vagy már az kicsiknek való. Puszi, Titusz

      Törlés