2016. július 3., vasárnap

Heti ez+az





Ezekről a könyvekről írtunk a héten:

Ben H. Winters: Gyilkosság világvége előtt
Ez a könyv nem győzte meg Zsófit, de én úgy láttam, hogy vannak rajongói is, tehát megér egy próbát, ha érdekel a téma, hogy kialakítsd a saját véleményed. Bár Zsófi ajánlója nem hozza meg hozzá a kedvet, legalábbis az enyémet nem hozta. :) 
A teljes bejegyzést IDE kattintva olvashatjátok.




Barbara Claypole White: Félúton
Komoly témákat megjelenítő történet, két család összekapaszkodása igazán nehéz élethelyzetekben. Szeretetre méltó, kedves, megható történet. 
A teljes bejegyzést IDE kattintva olvashatjátok.

Wendy Holden: Haatchi és kicsi Pé
Egy lábát és farkát elvesztett kutya és egy nagyon ritka betegségben szenvedő kisfiú, Owen története, egymásra találásuktól, elszakíthatatatlan kapcsolatukról. Megindító történet. 
A teljes bejegyzést IDE kattintva olvashatjátok.

Nicolas Priou: Nagymamáink fortélyai
Nagyon szép kivitelezésű könyv, praktikus és kevésbé praktikus, helyenként vicces tanácsokkal, gyönyörű fotókkal. Jó volt nézegetni, olvasgatni, és feljegyeztem pár kipróbálandó praktikát. 
A teljes bejegyzést IDE kattintva olvashatjátok.

Alan Bradley: A titokzatos bábjátékos
Nekem régen teljesen közömbös volt az angol hangulat,  az angol vidék,  valahogy nem figyeltem fel rá. Aztán Zsófi ajánlására elolvastam pár angol helyszínen játszódó hangulatos könyvet,  és én is angol vidék-rajongó lettem. Természetesen ezt a könyvet,  sorozatot is el fogom majd olvasni.
A teljes bejegyzést IDE kattintva olvashatjátok. 





Miegymás:
Ma egyedül írtam a Heti ez+az-t, mert Zsófit annyira kifárasztotta a nyaralás, hogy a jövő hétre halasztotta élménybeszámolóját. :) A hét nem volt eseményekben gazdag, a két fiúval csendesen teltek a napok. Apával azért telt csendesen, mert itthon sem volt, csak esténként, akkor pedig egy vacsi és filmnézés után bezuhant az ágyba. Néha felriad ilyenkor, és közli velem, hogy hol kell aláírni, vagy éppen megkérdezi, hogy otthon vagyok-e, mert vinné a csomagot, de aztán alszik is tovább, reggel semmire nem emlékezve. Ami nekem érdekes, hogy bár Bécsben dolgozik futárként, és ott németül beszél, álmában mindig magyarul szólal meg.:D

Bencével is csendesen telt, bár ő a napok nagy részében gitározott, de ezt igazán kellemes volt olvasás közben hallgatni.
Kétszer jártunk Sopronban a héten vásárolni, közben elámultunk a hatalmas tömegen, ami ellepte a várost a VOLT fesztivál alkalmából, Apa meg is állapította, hogy mi fesztivál-turistáskodunk éppen.:)
Az azért szomorú, hogy nagyon fiatal lányokat láttam az út szélén fetrengeni, nem tudom mitől voltak készen, és fiatal fiúk is kora délután már ugyancsak illuminált állapotban kóvályogtak az út közepén, társaik csak nevettek rajta. Értem én, hogy kell a buli, és ez egy fesztivál, és ki nem lazított már itallal, vagy csapott egy görbe estét, de ezeket az eseteket anyai lelkem nehezen viselte.

Most pedig ma délutáni könyvfotózásunk titkaiba avatlak be titeket. Bence és Maja segítségét kértem ma  a fotózáshoz. Persze nem volt olyan egyszerű, ahogyan én elképzeltem, és talán nem a legnagyobb melegben kellett volna kimennünk, de most már ezt is tudjuk.

Egy szőnyegre szépen elhelyeztem a fotózandó könyvet, már csak Majának kellett volna mögé feküdnie.

Jött Maja, a könyv borult, ő pedig gyönyörűszépen lefeküdt a szőnyegre és cukin nézett ránk.

Ha jól megnézitek a képet, akkor a könyv jobb oldalánál halványan kivehető a teniszlabda, amivel Maja tekintetét szerettük volna a könyvre irányítani. Eleinte felkapta a labdát és elszaladt. :)

Sikerült egy pár fotó, de egyikkel sem voltunk elégedettek és Maja amúgy is mindig a pampafű árnyékába menekült.

Itt kapott egy szemüveget, labda is a helyén volt, már csak a könyvet kellett odarakni elé, ami sikerült is Bencének, fejjel lefelé.:)


Azért ez a szemüveg (nevezzük inkább szemüvegkeretnek:))  sem volt olyan egyszerű dolog. :D


A végeredmény itt látható, mi elégedettek vagyunk vele, és a végén egy kis táncikálás is belefért.:) Legközelebb talán még egy másik kutyusunkat is bevonjuk a fotózásba, de egy hűvösebb időpontot fogunk választani.




Legyen szép jövő hetetek!

12 megjegyzés:

  1. Nagyon jó ez a werk fotósorozat! :) Hát igen, a fesztiválok, itt a Sziget fesztiválon ez halmozottan megy a rengeteg külföldi miatt, akik nem otthon vagyunk, hát mindent bele..... Nálunk is most három nap wellness volt itt-ott, szóval még nem készült el a heti bejegyzés, megértem Zsófit :) Remek könyveket olvastatok a héten is.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi. Akkor ti is kipihentétek magatokat, a blog pedig megvár. :)

      Törlés
  2. A fotósorozathoz gratulálok!!!! Jót nevettem rajta, szórakoztató szívesen nézegettem és olvastam. Aztán meg kedvet kaptam egy-két könyv elolvasásához is. Hát igen a fesztiválok, lehangoló..... egynémely fiatal viselkedése.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi neked is! Akkor irány a könyvtár! :)

      Törlés
  3. Nagyon jó lett a fotó, de különösen így a fotósorozat együtt tetszik. Ügyesek vagytok, hogy nem adtátok fel és végül ilyen jól sikerült! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! Az igazi érdem Majáé, aki hősiesen tűrte a meleget és Bencéé, aki amúgy rengeteg trükköt tanított meg már Majának. :)

      Törlés
  4. Ennivalóak ezek a képek, a szemüveges a kedvencem! Ebben a kutyusban egy könyvmoly veszett el. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi! Ezennel bevesszük Maját tiszteletbeli molynak. Már kölyökkorában benne volt a könyvek szeretete, amikor egy pár könyvön - amit megkaparintott - alaposan átrágta magát. :D

      Törlés
  5. Ez a fotósorozat valami hatalmas! Én is szívesen ott lettem volna a készítésekor! ^^

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönjük! Hát élvezted volna, és nevettél volna sokat, az biztos. :)

      Törlés
  6. Buli lehetett a fotózás! Néha irigylem a családotokat! Puszi Mindenkinek! :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Buli is volt, de kemény munka is. :) Őrült, dilis családunk van, ha irigyled néha, akkor passzolnál a társaságba. :) Puszi neked is, mindenkitől! Még Majától is egy nyálas kutyapuszi. :D

      Törlés