2015. november 12., csütörtök

Tomor Anita: Álmodtam már rólad

Liv hallani sem akar új pasiról, a régi pasijáról még úgy sem. Megcsalták, otthagyták. Éppen elég volt átélni mindezt egyszer. A diplomájához már csak egy kambodzsai régészgyakorlat hiányzik, de mielőtt elutazna, találkozik Daviddel. Ez a pasi túl sármos, túl pimasz és túl rámenős. Nem lehet megszabadulni tőle. Ráadásul egy túltequilázott éjszaka után Liv reggel egy hajón "ébred" David mellett az ágyban. Úgy érzi, nagyon gyorsan el kell tűnnie.  El a férfitól, a lehető legmesszebb, mielőtt egy újabb "belehabarodok, szerelmes leszek, majd kidobnak" katasztrófa bekövetkezne. De hogy tudsz eltűnni egy hajóról és hogyan tudod megértetni a pasival, akivel az éjjel lefeküdtél, hogy csupán egy egyéjszakás kaland volt, ha ő nem akarja megérteni? Van ennél rosszabb? Naná, hogy van! Ha kiderül róla, hogy a legjobb barátnőd bátyja, Angkor Wat-kutató régész, akivel a következő három hónap minden átkozott napján találkozni fogsz, és még a tetejében: rendkívül vonzó és állati jó az ágyban.

Jókor talált meg engem ez a könyv, éppen két komoly olvasmány után voltam, amikor a kezembe fogtam. Azt gondoltam ez a könnyed, kalandot, izgalmat és romantikát ígérő könyv éppen jó lesz következő olvasmánynak. Az első oldalakon ki is derült, hogy egy szerelmes, romantikus lányregényt tartok a kezemben, egy kedves, szerény lány, Liv és egy álompasi, David között lépett működésbe a kémia. Egyikőjükről sem tudunk meg túl sokat, de saját tapasztalatunkból is tudhatjuk, hogy a szerelem sokszor enélkül is remekül működik, úgyhogy hamarosan David ágyában találhatjuk őket. David kedves, aranyos, féltő, óvó, iszonyúan jóképű pasas, éppen olyan, amilyenről egy lány csak álmodhat. Sőt, már túl jó, túl szép, túl gazdag és túl hihetetlen volt az egész férfi.

A romantika marad, a  kambodzsai régészgyakorlat is elkezdődik, közben titokfoszlányok bukkannak fel, rejtélyeket érzünk a háttérben, furcsa dolgokat veszünk észre, kezdetét veszi a kaland. Míg Liv szorgalmasan dolgozik az ásatásokon, David egy percre sem veszíti szem elől, már tényleg azt mondtam néha, hogy ilyen pasas nincs is. Mert hiszen egy gazdag, okos, szuperférfi miért foglalkozna egy ilyen egyszerű lánnyal, mint Liv.  Ezen a lány is sokat törte a fejét, bár az ágyban nem jutottak eszébe a kétségei, örömmel adta át magát Davidnek és a szerelemnek. Elég sokszor. Nekem talán egy kicsit túl sokszor.

Az igazság lassan kiderül, a titkokról fellebben a fátyol, és olyan dolgokról olvashatunk ezután, ami igen kalandos és meglepő. Nem számítottam ebben a könyvben ilyen Indiana Jones-féle kalandokra, rejtélyekre, és misztikus vagy inkább fantasy-féle elemekre, meg is lepett rendesen. Volt több olyan pillanat is, amikor azt mondtam, hogy ez már sok, de azért olvastam tovább. Csak azért, hogy a végén a helyére kerüljön minden és azt mondhassam, hogy ja, így már értem, és akkor végülis belefért ez is, belefért az is. Bár azért egy kicsit egyszerű megoldás volt, többet vártam ennyi kaland után.

Természetesen azt nem árulhatom el, mi történt a végén, de azt igen, hogy az előző egy-két oldalon volt egy halvány sejtésem.


A könyvet köszönöm Tomor Anitának!

7/10

Bea

3 megjegyzés:

  1. Jól hangzik! Kár, hogy megint egy tökéletes pasi... de kalandosnak tűnik a történet! :)

    VálaszTörlés