2015. szeptember 29., kedd

Minikönyvklub: A marsi

Elérkeztünk a II. Mini-Könyvklub első olvasmányához, ami a Marsi című könyv. Most a sci-fi műfajú könyveket szavaztuk meg magunknak olvasásra (bizony, én is erre szavaztam! :)).

A Marsiról már nagyon sok szó esett itt a blogon, először is elolvasta Anya a könyvet, aki odáig volt tőle meg vissza, aztán elolvastam én is, és hát..... én nem voltam úgy odáig tőle, de végül is nem bántam meg, hogy elolvastam. :) Augusztusban pedig elnyerte a Hónap legmegosztóbb könyve kitüntetést

Íme, itt az én szerény véleményem:

Anya sokat áradozott erről a könyvről, mások is sokat áradoztak erről a könyvről, így nem tagadom, lehet túl nagy elvárásokkal fogtam a kezembe.
Először is túl sok volt nekem a tudomány, nagyon sok...sosem értettem/szerettem a kémiát még azon az alapszinten sem, mint az eddigi tanulmányaim során találkoztam vele, így egy idő után már el sem olvastam azokat a bekezdéseket amikben túl sok O2, CO2 és társai voltak. Igaz, a történet így is érthető maradt. Hát igen, akkor most következzen a regény története, cselekménye: Mark ezt elb#szta, rájön hogy a Marson fog meghalni, aztán pár oldallal később (nézzenek csak oda...) rájön a megoldásra, aztán pár oldallal később megint elb#ssza, és természetesen Mark (aki mindenhez ért...) megint megoldja a problémát, és aztán pár oldallal később én, aki olvassa a könyvet ezt szépen meguntam...
Legjobban az érzések, és az igazi hús-vér emberek hiányoztak nekem. 


Zsófi

9 megjegyzés:

  1. Nnnnna! akkor ezzel én is igy lennék.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ezt csak akkor tudod meg, ha elolvasod. :) Bár ha nem szereted az ilyen témájú könyveket, akkor előfordulhat.

      Törlés
  2. Hűűűű, hát sajnálom, hogy nem jött be. :D Mondjuk én anyuddal egy oldalon állok a véleményem tekintetében. Nekem Mark annyira ott volt, hogy ihaj. (Pláne egy olyan szituban, amiben és addig olvastam volna az AC regényket, míg meg nem halok vagy dühöngő őrültté nem válok.) :DD

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. *amiben én addig....

      (javítva :D)

      Törlés
    2. Én a Te blogbejegyzésedet olvastam legelőször a könyvről, aztán mondtam is Anyának, hogy érdekes lehet, de ő addigra már elő is jegyezte a könyvtárban.
      Hát igen, én sem tudom mit csináltam volna, a kaja felzabálása és az összes AC elolvasása után. :)
      De a filmre már nagyon kíváncsi vagyok :)

      Törlés
    3. ^.^ Jó ilyet hallani! Köszönöm!

      Mi is megyünk vasárnap megnézni, sőt elrángatom egy barátnőmet is, aki nem szereti a sci-fit, nem is olvasta. Ő lesz a beavatatlan szem. :D Azért remélem legalább a filmet szeretni fogod. :)) Mondjuk azt is remélem, hogy én szeretni fogom és nem rontották el nagyon. :D

      Törlés
    4. De jó nektek! :)
      Hát remélem, hogy nem rontották el a filmet! :) Majd írd meg, hogy tetszett (egy blogbejegyzést is nagyon szívesen olvasnék majd róla! :)) ! :)

      Törlés
  3. Tervben van a könyv, nagyon remélem, nem fogok én is így járni...:D (Nem, én sem vagyok a kémia embere :P)

    VálaszTörlés
  4. Kémia, fizika, matek, itt minden volt! :) De azért mindenképpen olvas majd el, lehet neked tetszeni fog! :)

    VálaszTörlés